Home Foto Pilihan Zuraida Tinjau Rumah Transit 1Malaysia Bukit Jalil

Zuraida Tinjau Rumah Transit 1Malaysia Bukit Jalil

Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT), Yb Zuraida Kamaruddin (kiri) bersama Ketua Setiausaha Kementerian Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT), Datuk Mohammad Mantek (du akiri) melihat paip air yang bocor ketika membuat lawatan kerja meninjau keadaan perumahan dan persekitaran di Rumah Transit 1Malaysia (RT1M) Bukit Jalil, Bandar Kinrara, Selangor. foto AFIQ RAZALI, 26 MEI 2018.
Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Yb Zuraida Kamaruddin melihat keadaan pam air yang mengalami kerosakan ketika membuat lawatan kerja ke Rumah Transit 1Malaysia bagi meninjau keadaan persekitaran dan masalah yang berlaku di Rumah Transit 1Malaysia (RT1M) Bukit Jalil, Bandar Kinrara, Selangor. foto AFIQ RAZALI, 26 MEI 2018.
Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Yb Zuraida Kamaruddin membuat lawatan kerja ke Rumah Transit 1Malaysia bagi meninjau keadaan persekitaran dan masalah yang berlaku di Rumah Transit 1Malaysia (RT1M) Bukit Jalil, Bandar Kinrara, Selangor. foto AFIQ RAZALI, 26 MEI 2018.