Home Foto Pilihan Malik Stream Corporation Sdn Bhd Lancar Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci

Malik Stream Corporation Sdn Bhd Lancar Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci

Ketua Pegawai Eksekutif Malik Streams Corporation Sdn Bhd, Datuk Abdul Malik Dasthigeer (kanan) bersama Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Seri Mazlan Lazim (dua kanan) beramah mesra dengan sebahagian jemaah yang hadir pada Majlis Makan Malam dan Pelancaran Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci Mekah di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 26 JANUARI 2020.
Ketua Pegawai Eksekutif Malik Streams Corporation Sdn Bhd, Datuk Abdul Malik Dasthigeer (dua kanan) diiringi Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Seri Mazlan Lazim (tengah) hadir pada Majlis Makan Malam dan Pelancaran Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci Mekah di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 26 JANUARI 2020.
Ketua Pegawai Eksekutif Malik Streams Corporation Sdn Bhd, Datuk Abdul Malik Dasthigeer bersama Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Seri Mazlan Lazim bergambar kenangan dengan sebahagian jemaah yang hadir pada Majlis Makan Malam dan Pelancaran Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci Mekah di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 26 JANUARI 2020.
Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Seri Mazlan Lazim (kanan) menyampaikan sumbangan kepada penerima, Mohamad Hanifah (kiri) sambil diperhatikan Ketua Pegawai Eksekutif Malik Streams Corporation Sdn Bhd, Datuk Abdul Malik Dasthigeer pada Majlis Makan Malam dan Pelancaran Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci Mekah di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 26 JANUARI 2020.
Para jemaah yang hadir pada Majlis Makan Malam dan Pelancaran Keberangkatan Jemaah ke Tanah Suci Mekah di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 26 JANUARI 2020.