Home Utama Daroyah umum keluar PKR

Daroyah umum keluar PKR

Bekas Timbalan Ketua Wanita PKR yang juga ADUN Sementa, Dr. Daroyah Alwi menunjukkan surat tunjuk sebab pada sidang media khas mengenai pengumuman keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Hotel Concorde, Shah Alam. foto HAZROL ZAINAL, 13 JUN 2020.

SHAH ALAM – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sementa yang juga Timbalan Ketua Wanita PKR Pusat, Dr. Daroyah Alwi mengumumkan keluar parti berkuatkuasa serta merta.

Beliau hilang keyakinan dan kepercayaan kepada Presiden PKR dan juga pimpinan parti kerana alpa dengan idealisme perjuangan serta hala tuju parti, katanya dalam sidang media hari ini.

Daroyah juga terkilan dan kecewa kerana yang berjasa menjadi korban dan berlaku siri terancang pemecatan serta penggantungan anggota terutama melibatkan rakan seperjuangan yang lama memperkasa parti.

Berita lanjut menyusul.- MalaysiaGazette

ARTIKEL BERKAITAN:

Pimpinan Wanita PKR, ADUN lompat parti?

 

1 Komen

  1. Bila Nurul Izzah Anwar akan umum keluar PKR? Berani ke dia buat keputusan yang sangat penting untuk protes rancangan Tun M jadi PM lagi. Sepandai pandai DAP berjaya juga di perbodohkan oleh Tun M. Kaum Cina jadi pak turut ĺagi macam lembu atau babi

Comments are closed.