Home Politik Rakyat jangan salah pilih lagi – Bung Mokhtar

Rakyat jangan salah pilih lagi – Bung Mokhtar

Bung Moktar Radin

TELOK MAS – Rakyat Melaka sudah bijak dan tidak mudah terpedaya dengan kempen berbaur politik fitnah yang banyak disebarluaskan dalam media sosial pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka kali ini.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Sabah, Datuk Seri Bung Mokhtar Radin berkata, rakyat mampu membuat pilihan terbaik calon yang mana satu layak diangkat menerajui pentadbiran Melaka.

“Dalam media sosial ini memang dari dulu sampai hari ini (kempen fitnah BN)

“(Kempen fitnah) bukan lagi satu kepercayaan kepada mereka yang mengamalkan media sosial.

“Sebab kita ini berjalan bertahun-tahun yang lalu termasuk PRU14, di mana rakyat termakan fitnah, menolak BN, kita sudah lalui semua ini.

“Sebab itu, rakyat jangan salah pilih lagi, pilih BN untuk kestabilan politik dan kemakmuran negara,” katanya ketika ditemui di Kampung Alai, di sini, hari ini.

Dalam pada itu, Bung juga berkata, PRN Melaka kali ini menyaksikan pertembungan tiga blok parti kerajaan yang akan dinilai rakyat melalui kertas undi pada 20 November ini.

“Hari ini akhirnya tiga kerajaan yang bertarung ini, BN, PN dan PH sama-sama diberi mandat perintah negara ini dan rakyat sudah faham bagaimana pemerintahan kerajaan masing-masing,” katanya lagi. – MalaysiaGazette