Home Seni Hidup Nonny batal pernikahan

Nonny batal pernikahan

Nonny dan Niezam Zaidi.

KUALA LUMPUR – Pelakon kelahiran Sabah, Nonny Nadirah Zainuddin membataljan perancangan pernikahannya dengan Niezam Zaidi, seorang aktor.

Wanita berusia 31 tahun itu turut meminta peminat mendoakan mereka dapat bertemu jodoh yang baik di masa akan datang.

Nonny berkata, perancangan awal untuk mendirikan rumah tangga sebelum ini dibuat atas persetujuan kedua-dua pihak.

“Sekadar makluman, setelah mengambil kata sepakat, perkahwinan antara kami telah pun dibatalkan. Korang, satu je kitorang minta. Tolong doakan kebahagiaan buat kami dan bertemu jodoh yang baik buat masing-masing ya.

“Sesungguhnya kami hanya mampu merancang tapi Allah itu sebaik-baik perancang. Kepada rakan media maaf saya tak dapat nak get back balik (beri komen) dengan anda semua.

“Untuk dalam masa ni, I reserve my comment (enggan mengulas lanjut). Harap korang faham,” tulisnya di laman Instagram miliknya.

Niezam sebelum ini pernah menyatakan hasrat untuk menyunting Nonny sebagai isterinya pada penghujung tahun ini.

Nonny pernah mendirikan rumah tangga dengan Mustain Adnan pada Mac 2018 namun hubungan mereka tidak berpanjangan apabila disahkan bercerai tahun lalu.

Sementara itu itu, Nonny turut menitipkan ucapan ulang tahun kelahiran ke-28 tahun kepada Niezam.

Happy birthday sahabat, semoga Allah memberkati dan merahmati seluruh usiamu, dikurniakan kesihatan yang baik, dikayakan dengan iman, taqwa dan harta.”

“Semoga menjadi anak yang baik dan bertemu jodoh dengan orang yang baik-baik. Dikurniakan segala kebaikan, hajat dunia dan akhirat! Amin,” tulisnya lagi. – MalaysiaGazette