Home Foto Pilihan Kehidupan Gelandangan di Pasar Seni #DailyLife

Kehidupan Gelandangan di Pasar Seni #DailyLife

Gelandangan merehatkan diri ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette susulan orang ramai diminta kekal di rumah jika tiada urusan penting namun golongan ini yang tiada tempat tinggal masih bergerak bebas di luar menjadikan kawasan persekitaran seperti pusat gelandangan dengan berisiko menjangkiti virus Covid-19 di sekitar Pasar Seni, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 14 OGOS 2021.
Gelandangan beratur panjang untuk mengambil maknaan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette susulan orang ramai diminta kekal di rumah jika tiada urusan penting namun golongan ini yang tiada tempat tinggal masih bergerak bebas di luar menjadikan kawasan persekitaran seperti pusat gelandangan dengan berisiko menjangkiti virus Covid-19 di sekitar Pasar Seni, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 14 OGOS 2021.
Gelandangan mengambil bungkusan makanan ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette susulan orang ramai diminta kekal di rumah jika tiada urusan penting namun golongan ini yang tiada tempat tinggal masih bergerak bebas di luar menjadikan kawasan persekitaran seperti pusat gelandangan dengan berisiko menjangkiti virus Covid-19 di sekitar Pasar Seni, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 14 OGOS 2021.
Gelandangan menjamu selera ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette susulan orang ramai diminta kekal di rumah jika tiada urusan penting namun golongan ini yang tiada tempat tinggal masih bergerak bebas di luar menjadikan kawasan persekitaran seperti pusat gelandangan dengan berisiko menjangkiti virus Covid-19 di sekitar Pasar Seni, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 14 OGOS 2021.
Gelandangan dilihat merehatkan diri ketika tinjauan lensa Malaysia Gazette susulan orang ramai diminta kekal di rumah jika tiada urusan penting namun golongan ini yang tiada tempat tinggal masih bergerak bebas di luar menjadikan kawasan persekitaran seperti pusat gelandangan dengan berisiko menjangkiti virus Covid-19 di sekitar Pasar Seni, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 14 OGOS 2021.